Levering & verzending

Bezorgwijzes van Chloé’s Atelier

Chloé’s Atelier werkt voor de bezorging van jouw bestelling samen met Bpost. We bieden 3 mogelijke bezorgingswijzes aan:

1. Thuislevering: Laat je pakketje thuis afleveren.

2. Pakjesautomaat: Laat je pakketje leveren in een pakjesautomaat van Bpost.

3. Afhaalpunt: Haal je pakketje af in het Bpost afhaalpunt in jouw buurt of in onze atelier.

Kies zelf wat voor jou de gemakkelijkste bezorgingswijze is en geniet snel van je favoriete verzorgingsproducten.

Bij Chloé’s Atelier betaal je geen transportkosten boven €50!

We kozen ervoor om alle bestellingen thuis of op het door jouw opgegeven adres binnen België af te leveren. Geen onverwachte extra kosten dus als je een winkelmandje wil afronden.

Standaard Levering

weekdagen: besteld voor 17u, volgende dag geleverd.
Gratis– over €50.00

Postkantoor

Hoe jouw product retourneren

Indien een product niet aan jouw verwachtingen voldoet dan kan het teruggestuurd worden binnen de 3 dagen na ontvangst en op voorwaarde dat het product niet gebruikt is of uit de verpakking genomen is.

Omwille van hygiënische redenen, kunnen we geen make-up producten terugnemen, tenzij er een defect is.

Mocht je een product niet in goede staat ontvangen hebben (met gebreken), neem dan eerst zo vlug mogelijk contact met ons via ons contactformulier.

Retour via onze atelier

Retour via Post

Het product zal onderzocht worden na ontvangst. Om hygiënische redenen kunnen we geopende en gebruikte goederen niet terugbetalen met uitzondering van producten met gebreken.

Wij zullen jouw product zo snel mogelijk terugbetalen op het rekeningnummer opgegeven in uw retourbon, niet later dan 15 dagen nadat we de goederen ontvangen hebben. 

De transportkosten zullen niet terugbetaald worden.

NEED A NEW RETURNS NOTE? Retourformulier